500DS LX

De 500DS LX is de perfecte motorfiets voor wie zijn grenzen wil verleggen en klaar is voor een avontuur. Rijplezier en comfort beschrijven de 500DS LX als geen ander. Deze motorfiets is zowel voor u als voor uw passagier het perfecte vervoersmiddel op samen erop uit te gaan.

Ontdek meer over 500DS LX op de pagina van VOGE.

Wilt u toch de versie met spaakwielen? Dan kan u meer lezen over de 500DSX LX.

500DSX LX

De VOGE 500DSX LX is de uitgeruste versie van de 500DSX. Dankzij de 3 extra koffers, kan u nog comfortabeler op motorfietsvakantie gaan. De 500DSX LX is betrouwbaar en combineert rijplezier met veelzijdigheid.

Deze 500DSX LX is ook uitgerust met een BOSCH injectiesysteem, NISSIN remmen en KYB veerelementen. Verder heeft deze motorfiets LED verlichting, een USB-aansluiting, een verstelbaar windscherm, een bagagerek, een volledig TFT dashboard met geïntegreerde Bluetooth.

Ook de versnellingsindicator en bandenspanningsmeter ontbreken niet op deze VOGE 500DSX LX.

Wilt u toch voor de versie met gietwielen gaan? Dan kan u meer informatie over de 500DS LX.

Op de pagina van VOGE kan u ook meer info vinden over de 500DSX.

650DSX LX

De VOGE 650DSX LX is de toermotor met voldoende kracht en een volledige uitrusting om zonder zorgen op motorvakantie te vertrekken. Met een monocilinder van 652cc is dit de zwaarste motorfiets van VOGE. Samen met uw passagier kan u een comfortabele rit tegemoet gaan. Er werd dus ook aan uw passagier gedacht! Losstaand van de grote koffers, die dus betekenen dat er veel opbergruimte is, draagt ook het kussentje op de topkoffer bij aan het comfort van uw passagier.

500AC

De 500AC van VOGE is de perfecte combinatie tussen retrolook en moderne technologie. Deze "Advanced Classic" beschikt over een groot TFT scherm met een uitgebreid menu en Bluetooth-connectiviteit.

Deze motorfiets is het pareltje waarmee u alleen of met twee een weekendje erop uit kan gaan. Dankzij het comfortabele zadel en de extra handgrepen, kan uw passagier ook zorgeloos achterop.

De 500AC beschikt over KYB veerelementen en een remsysteem van NISSIN. Dankzij de 19L tankinhoud kan u een lange afstand rijden zonder te stoppen. Dankzij zijn speels karakter, is het de perfecte motorfiets om leuke wegen met veel bochten te nemen.

Wat vindt u ervan? Ontdek er meer over op de VOGE website.

800MT SPORT

Avontuurlijk Toeren met de CFMOTO 800MT SPORT

Nieuwe vindingen wachten in elke onbekende bocht en op elke weg. De baan is niet altijd helder gedefinieerd. Soms weet je niet waar je heen moet, maar je wilt niets liever dan dat. Dompel jezelf onder in vrijheid, adrenaline stromen en intense emoties. De CFMOTO 800MT Sport voldoet je met deze wensen.

Zijn watergekoelde 799cc paralleltwin motor levert een vermogen van 95 PK en een koppel van 77 Nm en zorgt samen met de KYB-vering voor een unieke en comfortabele rijervaring.

Samen met zijn stijlvolle design en zijn uitgebreide basisuitrusting is de CFMOTO 800MT Sport een motor waar je U tegen zegt.

We geven je graag nog een aantal andere standaard features mee: 7 inch TFT dashboard  - Slipperkoppeling - Mistlichten - Valbescherming - USB-aansluiting - Adapatieve LED verlichting - LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie - Twee rijmodi - Limp mode - Rollover sensor - Bochten-ABS - Cruise control

Als optie kan u kiezen tussen een volledige kofferset (1499€)

Deze motor is beschikbaar in 2 kleuren.

Motortype: Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC met balansas
Cilinderinhoud: 799 cc
Max vermogen: 95 pk - 70 kW / 9000 tpm
Max koppel: 77 N.m / 6600 tpm
Koeling: Vloeistofgekoeld
Zithoogte (mm): 825
Afmetingen (mm): 2234 x 853 x 1277
Inhoud benzinetank (L): 19
Gewicht (kg): 225
Voor- en achtervering KYB upside-down-telescopisch, instelbaar

KYB monoshock, instelbaar

Pekin Express

Altijd al gedroomd van een Side-car bij je motor? Dan biedt Changjiang jou de ideale motor aan met een charmant uiterlijk.

Deze Changjiang Pekin Express is uitgerust van KYB veringen opzien vanachter. Een gecombineerd remsysteen zorgt voor de beste veiligheid. Met handrem om te parkeren moet je je geen zorgen maken dat tijdens het parkeren deze 356 kilo motor ergens heengaat. Met de extra grootlichten voorraan kan je ook nog eens verder voor je heen kijken.
Kortom de ideale motor voor een trip !

Motor
Tweecilinder : 4T met dubbele bovenliggende nokkenas , 8 kleppen
Cilinder : 649,3 cm³
Boring koppel : 83×60
Voeding : Bosch EFI
Ontsteking : elektronische ontsteking
Starten: elektrische starter
Koeling : vloeistof
Versnellingsbak: 4 versnellingen en achteruit
Max. vermogen : 41 Kw à 8000 tr/min
Koppel : 62 Nm à 7000 tr/min
Frame
Voorvering : KYB vork 41mm
Achtervering : 2
KYB dempers hydraulisch met vering
Verstelbaar op 5 verschillende posities
Vering Side : verstelbare KYB dempers

Remmen : CBS systeem
Voorrem : Zwevende remschijf diameter 320 mm, remklauw met 3 zuigers
Achterrem : Enkele schijfrem diameter 256, remklauw met enkele zuiger
Remsysteem op Side : remschijf met een diameter van 256 mm, remklauw met enkele zuiger
Parkeerrem : op het stuur
Voor/achter/side band : 4.10-18
TUBELLOZE velgen
Afmetingen
L x B x H mm : 2235 X 1655 X 1070
Zadelhoogte : 780 mm
Wielbasis : 1475 mm
Gewicht : 365 kg
Brandstoftank : 20L (4L reserve)

500DSX

Nog een telg voor de DS-familie: de VOGE 500DSX!

Net als de DS combineert deze motorfiets veelzijdigheid aan betrouwbaarheid en rijplezier. En met de knappe spaakvelgen (19 inch vooraan en 17 inch aan de achterkant) en Metzeler Tourance banden voegt de 500DSX daar een avontuurlijke toets aan toe.

De 500DSX biedt, onder andere dankzij het koppelrijke en soepele tweecilinder motorblok, zowel vertrouwen als prestaties aan de avonturier in ons. Deze toermotor kan ook bogen op een uitstekend comfort en een hoog rijplezier, essentiële kenmerken voor kilometervreters.

De 500DSX is voorzien van een BOSCH injectiesysteem, Nissin remmen, KYB veerelementen en LED verlichting

Standaard uitrusting: USB-aansluiting, verstelbaar windscherm, bagagerek, full color TFT dashboard met Bluetooth connectiviteit, een versnellingsindicator en bandenspanningsmeter.

Indien je kiest voor de LX-versie krijg je er een aluminium kofferset bovenop, bestaande uit een topcase met zijkoffers, voor een meerprijs van 800 euro.

300DS

De 300 DS van Voge is een indrukwekkende adventure trail fiets die klaar is voor off-road en zelfs lange afstand ritten, zonder zijn alledaagse veelzijdigheid te verliezen.

MOTOR
De 300 DS van Voge is een indrukwekkende adventure trail fiets die klaar is voor off-road en zelfs lange-afstandsritten. Gebaseerd op het gemeenschappelijke platform met de rest van de 300 modellen (AC, R en RR), bestaande uit een trellis frame met een asymmetrische gietijzeren swingarm en een asymmetrische achterbrug.

VERLICHTING
De koplamp is gebaseerd op LED-technologie en heeft een driehoekige vorm die onmiddellijk herkenbaar is aan het Voge-symbool. De achterlichtcluster is voorzien van een originele lichtsignatuur die een 300 DS onmiddellijk herkenbaar maakt: een permanent verlichte LED-lichtgeleidingscontour (positie) die een matrix van diodes omringt die oplicht wanneer de remmen worden geactiveerd, en die zich in twee stukken splitst om twee onafhankelijke spots te creëren die helpen om duidelijker te worden gezien.